torsdag 20 maj 2010

Överlycklig !

Idag kommer det bli ett glatt inlägg. För IDAG, kan inget sabba mitt humör, konstigt nog! Vi kan ju börja prata om dagen i sig; vaknade vid tio, var mega trött med såsade mig upp, märkte att Lottie redan va vaken så jag fixade mig lite snabbt & drog dit! Där låg hon & stekte på baksidan & Allexandra hade lyckats sätta på sig Jeans & Svart tröja? Smart. Strippade av mig till linne, men med mina marmorvita ben var det inte ens kul att ligga & sola brevid henne. Vi styrde glass med massa bär i & styrde planer emot söder! Planerna är Bartenderutbildning, men vi vet inte vart ännu, helst Thailand.. Men det är ju så jävla dyra flygstolar dit. Så vi får se, åka kommer vi göra i alla fall! Wihooou.

Vi drog till stallet i hettan, Lottie red på sin Ricardo & solen stekte... I 20 minuter, sen small det, åskan dånade & regnet stog som spön i backen! Kul. Att jag hade slip in tofflor o så gjorde ju inte saken bättre -.- varken i stallet eller regnet. Världens finaste häst har KRK införskaffat sig också, Ulrick heter han, tråkigt nog... FULT. Men han är verkligen den finaste jag sett :O VILL HA. GE MIG. Rädda honom från äckliga ridskole barn i alla fall.. Eller ja ridskolevuxna.. Whatever.

Så när jag pratade med pappa, medans Lottie Duschade väl hemma, så undrar an vad jag önskar mig i födelsedagspresent.. Då tänkte ja att jag kunde lägga upp bartenderutbildningen som ett förslag, slippa betala allt själv liksom. OCH DÅ, säger min ÄLSKADE pappa att det ska jag inte få som present utan det kan han lägga ut annars också :D Vilken pärla! Love him. Så vi bestämde helt enkelt att jag skulle få en heldag med shopping istället, vilket ja verkligen behöver, LOOOVE YOUUU! Du är bäst. Verkligen.

Så förstår ni att jag är glad?
Så lite, kan skina upp min värld.
Mina problem är väl dock inte speciellt stora, men man kan faktiskt deppa över det mesta, när livet känns helt meningslöst, som mitt gjort dom senaste månaderna.. Jisses. Detta blev Solen i min vardag! Är även mycket nöjd över att ha både denna & nästa helg planerad, äääälskar planer.. Hatar tomma dagar. Fullspikat ska det vara!

I alla fall, dagen är inte slut. När hon fixat sig färdigt styrde vi emot stan, grillad kyckling & potatis-sallad för mig & sushi för henne! Smakade faktiskt, det var inte så pjåkigt ändå! Coolt. Naturgodis på det & sen höll jag på att spricka. Då fick damen för sig att hon skulle till Bergvik, hennes pappa fyllde år imorn.. 19.15! HAHA, så gasa rally dit, shoppa på Teknikmagasinet & gasa rally hem.. NÄSTAN. Det är ju grava fel på mammsens bil & det började ju såklart krångla i utfarten från Bergvik, jag blev skitarg & MAMMA har sagt till mig att händer detta så ska man lägga gasen i botten (den liksom känns som den håller på att dö) Så jag la gasen i botten.. Men Jag råkade lägga i ettan först, så bilen TVÄRNITA ?!?!?! HAHAHAHAHA.. av någon konstig anledning & sen full gas fram. Ett gott skratt förlänger livet, biljävel.

Tack för en underbart mysig dag gummsan!
Flytta tillbaka till Sverige nu så vi kan umgås på heltid.
Nu blir det bok & varm choklad för mig, imorn bär det av på nya äventyr!
CIAO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar