torsdag 6 maj 2010

Nu börjar det rinna över..

Nuuu, börjar jag tröttna på allt igen.. & allt är verkligen allt..! Speciellt att dom inte har ett enda jobb jag kan få inom Värmlands äckliga gränser.. Jag vill bara kunna ta en väska & gå utanför dörren, va borta i ett halvår & komma tillbaka? Går det? Självklart, om man är stenrik. Är Allexandra det? Nej. Hahahaa... Jisses vilka krav.

Nej men just nu skulle jag bara vilja ha ett jobb att gå till 5 dagar i veckan, på dagtid (: Det är det enda jag KRÄVER. Varför ska det vara så svårt hörni.

Har bytt sovrum nu med, till det jag hade innan.. Jag va inte alls engagerad enda tills jag kom på världens IDÉ! Så nu är det superduper mysigt därinne. Vilket jag inte fick det till förra gången jag bodde där. Så nu väntar jag bara på min nya stora garderob som förmodligen kommer idag! :) Hoppas.

Nu ska jag ringa några samtal, att det ska va så komplicerat att få nytt recept på P-piller? Men nu fick jag tag i henne! & hon klämde in mig idag, tack gode gud, annars hade dom inte en tid förens efter maj :O haha. Thankyou.

Intressant, verkligen.

CIAO.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar