måndag 17 maj 2010

i väntan på bussen..

Ja ni, dagarna rullar på. Vad händer? Ingen gör ju egentligen inte något vettigt med sina liv? Alla går som zombies hela veckan & väntar på att det ska blir fredag, då blir man full & är full till Söndag morgon. Sen är man bakis, säger att man aldrig mer ska dricka & på Måndagen väntar man på denna jävla Fredag igen. Vilket liv ni, egentligen!

Men men, för att inte låta helt negativ så kan ju jag säga, jag har gett upp -.- Så nu skiter jag i att oroa mig, vara änglslig, känna press, ALLT! Jag orkar inte lägga ner mer tid, ingen annan gör ju det. Folk beter sig på så konstiga sätt just nu att jag hellre håller käft & håller mig undan. Vet inte vart jag har någon, det är lite tråkigt. Även om jag har världens bästa vänner, så verkar det inte som att jag är så efterlängtad någonstans just nu. Men nu blev det ju negativt igen.. Ändå.

Frågorna snurrar i mitt huvud & jag ligger låt. Lika bra.
Men det är ju inte kul precis.
Verkar som att alla har kommit in i någon jävla PMS period. Alla missuppfattar varandra, blir skitarga, snackar om det med andra & sen blir det ett jävla liv. Orrrrkkkkaaaa.

Sitter här & tänker på hur jag ska lägga upp en sak, för pappa. Det vore så mysigt, mamma går med på det TILL OCH MED ! Men pappa, blir nog en hård nöt att knäcka.
Vi får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar