måndag 24 maj 2010

FREDAG

Fredag.

Det blev att fixa en hel del hemma, mina kort kom :D Wall of fame, here i come. Det blev att dra in till stan med Linda, uträtta lite ärenden & sen blev jag avsläppt hos pappa. Pappa & jag åkte & handlade, sen körde han upp mig till Pauline! Snacka om kul att se henne :) Det händer inte för ofta & i miss you so! Vi satt där & skvallrade rejält, innan vi började göra oss iordning, skvallrade mer & sen begav oss emot stan i regnet.

Det blev mysdricka hos Robert i stan, som kanske spårade ut lite.. Eller ja, det blev kanske lite för mycket utav det goda! SÅ, någon fick den briljanta idén att vi skulle dra på krogen... SÅ, det blev Tempel, där vi blev uppraggade utav ett gäng Sthlmare som bjöd på allt drickbart man kunde tänka sig.. är det bra eller dåligt? HAHA.. Men ett jävla kul sällskap va dom & varför dom va här minns jag inte men efter en del "missöden" från en viss frökens sida (OCH DET ÄR INTE MIG SJÄLV JAG PRATAR OM) så åkte hon ut, så det var väl bara att trippa efter ;) & det gjorde Sthlmarna också! Så vi drog till Koriander :) Där blev det väl, dans.. o dans o ah (: MASSA KUL. host. Sen stängde allt & vi virra runt, jag kom hem halv fyra & jag vet inte vad jag gjorde fram tills dess..... Men ;)
Det är det jag minns ifrån kvällen.

Underbart kul kväll i alla fall, fulla som kastruller allihopa (:
Det gör vi defenetivt om.

Lördag;

Efter en svettig bakfull tur på stan, blev det hem.. Fixa sig, laga mat - Köttbullar & Potatissallad ! börja dricka & sen kom Bengan, Emil & Johan & hämtade oss här. Vi drog till Sunne & det blev förkrök hos Bengan, sen vidare på fest, fest, fest. Galet nog blev något fel, vi började gå innåt Sunne & DÅ, hände ju något som egentligen inte var möjligt.. Floden vi gick över när vi gick dit hade svämmat över, så det var bara att börja vada! HAHAHAHA.. Jävlar vad kallt.. Sen, tänker jag hoppa över några detlajer.. Bla bla bla vi hamnade i Sunne, träffade folk & sen blev det Molkom, utav alla ställen! Wihooou, grymt kul kväll i alla fall.
Mycket skratt & många öl.

Söndag;

Vaknade upp, lite halvt förvirrade, drog hem till KD med bussen - käkade Pizza & sen asnlöt sig Spethz till vår lilla församling :) HAHA.. Det blev filmkväll - Wallander! & en massa popcorn. Efter det bev det massa kriminalare & sleepover. Mys-söndag!

1 kommentar: