tisdag 4 maj 2010

Lilla Liam LyckeLiten

Ja ni, jag sitter här med Liam, han håller mig sällskap medans jag möblerar om, vilket jag nog har gett upp. Det va ju omöjligt.. Han ligger & skrattar, tittar överallt & tappar nappen, HELA TIDEN. Funderar på att dra en silvertejpsrand över mun på dig så den sitter där, men det skulle säkert inte mamma uppskatta (: HAHAHA.. nejdå. Han har börjat skratta jätte mycket nu, det är såååå gulligt.

Så i alla fall, om-möbleringen skiter jag fan i - HOPPLÖST FALL.
Så nu sitter jag här i min soffa, spelar lite musik nu & hoppas på att Liam somnar, invirad i min ROSA fleecefilt (: hahaha. Det är svårt att roa en sån där lite bebis egentligen, va ska man göra. Så fort ja tittar på honom skrattar han, är det BRA eller DÅLIGT ? hahaha..

Skulle vilja ta mig en springtur, helt ärligt.. Men jag har typ sträckt mig i ryggen så jag tror det får vänta.. Annars ska jag bara fixa min bil idag, det är det enda som står på schemat. Skruttbil.

CIAO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar