måndag 31 maj 2010

ger upp!

Har suttit typ hela eftermiddagen igår, ville ha tillbaka min gamla blogg.. Så jag återupptog den & krånglade, sen skulle Lill-Alex fixa iordning den & jag tog bort alla inlägg & skrev senare ett nytt. Så när jag loggar in på kvällen & kollar, DÅ är alla inlägg tillbaka, bloggen ser ut som förut & jag blir asdsasadsassaadd GALEN...... -.- Tack. Så nu tänker jag fan ge upp & sitta här på denna TRÅKIGA blogg & skriva.

Vi har fått en ny granne in Molkom town on Wisteria Lane här uppe :) Det första dom borde göra är att måla dom färskräckligt fula fönsterluckorna! Orka med ett rött hus med svarta knutar & gula luckor......? Jag har stört mig på det huset i 4 år, så målar inte dessa om huset går jag fan dit & bryter av luckorna. Charmigt.

Nu gick solen i moln också, INTE SKÖNT. Kom tillbaka, med en gång.
Idag ska jag spendera dagen så mycket jag kan i solen, sen blir det bio ikväll, Sex and the City 2! Blir nog trevligt.

Alltså, min dröm inatt, back in London. Med min familj.. Det roliga är att jag har drömt denna drömmen så många gånger att jag HITTAR överallt.. Går omkring & strosar & visar folk vart dom ska.. & det finns inget i drömmen som liknar London över huvudtagen egentligen. Läskigt. Men som vanligt vaknar jag ju alltid innan jag når mitt mål. Otroligt störande.

Nu ska jag försöka göra min blogg roligare, ETT enda tappert försök till..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar