onsdag 26 maj 2010

Hur gör djur..

Alltså, mina drömmar börjar gå mig på nerverna.. Jag ska köpa en sån där, tolka dina drömmar bok..? Men då blir jag väl antagligen avskräckt för att ens somna.. Kollade på nätet häromdagen & det jag drömde, kan stämma.. När det gäller känslor & allt annat sånt bajs.. Tänk att symboler man drömmer om kan stå för ens känslor. Jag vet inte riktigt om jag tror på det där, men ibland stämmer det så sjukt bra så man bara blir helt paff.

Nog om det. Igår lyckades jag fan inte med mycket. Fast jag dammsög golvet & tvättade mitt förbannade hår, så två utav tre saker kunde jag bocka av. Men det där diskberget, gör att jag inte ens vill starta, får typ välja mellan att diska eller inte få någon mat idag, för tallrikarna är slut & besticken & glasen! HAHAHA.. Lyckat.

Igårkväll tog jag & Natha en promenix, runt tjärnet bara, men jag var tvungen att röra på mig.. På Måndag börjar som sagt mitt nya liv & denna gången är jag fan seriös. Att vara utan godsaker & fettis-mat är inte så jävla svårt. Jag får sätta mig & kolla på alla avsnitt av "du är vad du äter" eller något, då kommer jag bli rejält äcklad & förmodligen leva på vatten men.. Funderar på en sån där "frukt-bantning", det är bara det att jag hatar frukt & blir så förbannat arg när jag inte får mat, blodsockret sjunker ju som titanic. MEN, vi gör så att vi håller oss till någorlunda nyttig mat & så blir det motion på hög nivå. Inte motionerat sen åttan typ, alltså regelbundet, så nåpgot måste hända om jag börjar! SJUKT BRA. deal.

Nu måste jag diskutera mina tv-program.. För det är katastrof i Desperata husfruar nu, jag var nervös igår när det slutade! Hur kan man bli så inne i en serie? En sån där kaotisk gata går det ju fan inte att ha, det går ju överstyr! Men, jag tror fan det, tänk dig allas problem.. Typ uppe på min gata i Molkom, allas hemligheter & allt.. FRÄNT. Nej men.
Sen har vi ju mitt älskade Cougar Town, jag missar det aldrig! Så jävla bra serie, dom får aldrig sluta göra den! Älskar varende kotte i serien, utom bitterfittan till granne, hon börjar bli jobbigt gnällig nu :p

Nog om typ... Ingenting!
Nu ska jag hoppa in i duschen, käka frulle, fixa mig & sen möta Johan för en trip på staaaan! Det va ett tag sen nu, blir tydligen filmkväll hos honom ikväll. MYYYS. Tror jag, filmen han pratade om igår verkade allt annat än fräsch...

CIAO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar