torsdag 13 maj 2010

tatoooo

HEJ. haha..
Idag har det vart en riktigt slapp dag! Vaknade runt 10.20 & gick upp.. Ångrade mig snabbt när jag såg vädret i fönstret.. USCH! Deppigt disigt dimmigt. Ogilla. Så jag myste ner mig i sängen med frukosten, kollade på Legion, eller vad den hette. Skräckis, riktigt ruskig ibland med slutade faktiskt asdåligt. Efter det styrde jag vardagsrummet, fick en baby i knät & drog på Mr. & Mrs. Smith :) När den var slut så började Fjorton Suger på tv & jag verkligen hatar den filmen men Liam sov ju så sött så det blev att kolla på den med. När Narnia började efter den väckte jag honom :O ! Bannemej. Men det blev väl att se ungefär halva den också innan han hade vaknat till & det var mat :) FILM MARATON! Jisses.
Jag tror jag har en sövande effekt på min lillebror, han somnar seriöst ALLTID när han kommer till mig. Trygg famn? Eller ger han helt enkelt upp livet? hahahaha..

Efter maten blev det en promenix med Ulle & Rocky, skööööönt, även om vädret gav mig hår som svinto & huvudvärk. Nej men.. Ber lite snällt till vädergudarna att det är fint imorn, när det är Marken & allt. Så man kan få gå där utan att trängas med en jävla massa paraflaxer..? Det regnar fan varje år, så snälla?

Nu blir det antingen en film eller min bok...! Båda är lockande. Ska ju upp innan tuppen imorn & åka in till stan SÅ, det blir att varva ner nu i alla fall.
Nattmacka & sängen.
Även om jag har kära vänner som tycker att jag är DRYG & inte vil komma UT & GROGGA ;D hahaha era stollar. Vi löser det imorn ;) För då ska vi va fulla. Den som är nykter får stryk.

CIAO.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar