söndag 2 maj 2010

hela helgen härlig!

Oj oj oj.. Nu har jag så mycket att skriva om så jag inte vet vart jag ska börja.. Vi börjar med fredagen, längre bak kommer jag inte ihåg.. Om jag ens kommer ihåg vad jag ska skriva nu..

FREDAG;
Upp & hoppa vid tio, helt sluuut - kunde inte sova bara för att jag visste att jag skulle upp & inte fick försova mig! -.- BRA DÄR. Blev upphämtad utav Hasse, Eva & Fredrik vid elva & det bar av emot Töreboda. När vi kom fram mötte vi Simon & jag, Fredrik & han fick strosa runt på skolan medans alla va inne i Aulan. Malin tog studenten för er som inte fattar va ja pratar om.
Vi kolla på en himlans massa djur, dom har allt på den där skolan. Men det värsta utav allt, är att dom hade MUTERADE JÄVLA GIGANTISKA GRISAR!!! Alltså, dom va lika stora som islandshästarna ja brukar rida på, seriöst! HJÄLP. Måste sett jätte fint ut när ja trippar in i klackskor, grisen ställer sig upp & jag VRÅLAR högt & kutar ut. Bonden kolla lite mysko på mig i alla fall.. HAHAHAHA..
Sen sprang dom ut, alla hurrade & så bar det av hemmåt! Jag hann bara hem, ta min väska & åka till Molkom med Peppis där förfesten började rätt snart (:
Det blev kalas i Filipstad, i något hus... Någonstans (: HAHA.. Sen bar det av emot Munkfors för att träffa folk & sen till Sunne för att träffa folk! Där hittade vi däremot ingen lycka förutom en liten Nalle som jag tog med mig hem (: Dom som var med, kanske fattar... ;)
Hemma klockan sex på morgonen i alla fall.. Då hade vi hunnit vara i Filipstad en gång till.. Jag va inte alls med i matchen! (:

så.. Nu får nog Lördag bli ett nytt inlägg :O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar