tisdag 18 maj 2010

Nanny Allex

Väckning 10.30 - jag vakna utav mig själv, var megatrött MEN, gick lydigt upp. Helt utav mig själv. BRA! Frukostkrig med Ludde & sen blev det TP på Xbox med Ludde! Så jävla kul :) jag vann 2/3 matcher! Säg fan inte att Blondiner är dumma. Men jag är nog bara ett undantag kanske :) Snille Allex. I alla fall.. Halv ett, drog mamma iväg - jag blev barnvakt på Liam! Matade honom, rapade honom, pysslade om honom, medans jag kollade på Harry Potter 4. Mitt i allt ihop skiter ungen, så det läckte! Jag rusa upp & bör blöja, usch usch! Men helt okej.. Antar jag. Bajs-Bebis :)
Hann till och med tömma diskmakskinen & fylla den :)
Eftersom min otroligt snälla baby sov sött i sin.. Ja! vad det nu heter.

Alltså, Robert Pattison är ju med i denna Harry Potter film jag har kollat på.. Vart är hans sexiga röst?! Den han har i Twilight?! Den här är liksom.. SÅ POJKAKTIG ! Ogilla. Fast han är ju fortfarande typ HETAST i hela Harry Potter filmen, no matter what.
GE MIG.

Nu är fan klockan FYRA, denna Nanny-dag gick fort.
Återstår att se vad som händer nu då!
Mamma har besök här i alla fall & hon har grymt mycket fika med sig, så jag tror att jag styr köket nu :)
Ps. Jag tror jag har halsbränna, hur känns det? HAHAHAHA.. Ds! FINT VA.
ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar