söndag 9 maj 2010

shoot me.

Hej allihopa. Nu har jag äntligen vaknat ifrån min förskräckligt trevliga bakfylla, jag lever igen. Då undrar ni kanske vad som fick mig att bli så jävla bakfull? Jag har inget svar på den.. Det undrar jag med. Förmodligen mitt hinkande utav 7.0 Rekordelig Cider - Hallon/Stjärnfrukt (som mamma även fick lite utav i sin hall, helnöjd.. Nej), Dooleys & Kir ! Shit pommes.. Rena dödsblandningen tror jag. I alla fall om man dricker det fort (: Så Lördagen va som ett svart hål för mig, dessutom så har jag några svarta hål i från kvällen som Lollo & Peppis fyllde i förut (: Tack - idiotallex.

Idag, när jag äntligen vaknade & upptäckte att jag levde, blev jag väl kanske inte sådär jätte glad, men det kittlade lite i magen... HAHAHA - nej fy fan, vad skriver jag.. I alla fall, fick prata av mig lite inatt, på telefon, sissådär en timma.. Eller mer.. Så jag somnade så sött efter det (:
MEN, idag då i alla fall, vaknade man, fick äntligen sin garderob & WOALLA ! Rummet är färdigt. Super duper svin mysigt är det nu, mitt lilla Harem.

Klockan fem blev jag hämtad utav Peppis & Lollo, vi cuisade hem till dom & jag o P drog iväg & red - Himla trevlig tur idag (: Folke a.k.a Torkel var pigg som en Missil & ville mest springa 15 varv runt jorden & tillbaka. Mys-pållä det. Fart & Fläkt - allex loooves. Skogen är spännande, ibland också.. Poetiskt!
Tror jag börjar bli lite rubbad.

Sen drog vi hem till Peppis, plocka upp Lolllllo & drog emot Molkom - Cruisade lite & märkte snart att vi hade fått beundrare.. En söt liten röd saab som följde efter oss vart vi än körde :) Haha, men vi lurade allt bort dom ett par gånger. Kul vare i alla fall :) Hahaha, mer än så roligt hade vi inte.. Molkom The Dead Town.
Jag klev av hemma & kvällen har gått till film - The boat that Rocked.. Dock såg jag den inte från början, så jag fatta fan inget tror jag. & mina hjärnceller har lämnat mitt huvud för gott så.
Imorn ska jag ringa upp Grönan - Telefonintervju (: Let's boogie !

See what you have done to me,
HONEY.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar