onsdag 19 maj 2010

medans svetten rinner..

Sitter ute på verandan.. Eller vad man ska kalla det? Halvliggandes i min hammock med fötterna på ett runt bord. Låg & läste min bok & njöööt av värmen, även om jag höll på att dö där ett tag, I LOVE IT. Sen åkte datorn ut, musiken på min nya Spotify lista var jag ju tvungen att spela för hela gatan. Satt hela morgonen & gjorde en ny hitlista. Nästan. I alla fall, mat blev det också - Pasta & pasta sås med groddar, gurka & majs på halva sidan av tallriken :) Nyttigt! Bra.

Sen försvann harmonin, när grannungen började cykla fram & tillbaka på sin röda, fula, lilla trehjuling fram & tillbaka, fram & tillbaka, fram & tillbaka. PlinpLignPlingPLING..... Hur dryg får man vara? Som tur var slutade han, men vad händer då? Den äldre ungen ska KLIPPA GRÄSET, så han drar igång en fucking gräsklippare som överöstade min musik tillochmed. Men det var rätt kul att se på, för den lilla ungen gick bakom den större, iförd hörselskydd & en plastgräsklippare. Alltså har man vart så lättroad eller är detta ett extremexempel? Barn alltså. Liam ska bannemej inte leka med gräsklippare i alla fall. Han ska klättra på tak & skriva svordomar på grannens hus när han är två :) HAHAAA. Nej, fy allex.

Nu ska jag ställa bort datorn, återgå till min bok & vänta på att Markus ska bli klar med sitt springande uppe på IP, så vi kan ta en glass.
CIAO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar