torsdag 27 maj 2010

Gårdagen!

Onsdag;
Upp & hoppa vid tio där, fan va jag vaknar tidigt nu förtiden. Men det är väl bra antar jag.. Får lite mer gjort nu när jag är hos pappa, än i DÖDA Molkom. Kanske är för att man har fler vänner här, som inte heller har något liv :) haha. I alla fall, vid tolvsnåret någon gång där, så mötte jag Johan, vi drog ner på stan, käkade lunch på KebabHouse! Tog oss en öl & njöt av solen.. Sen fixade jag morsdags-present, shoppade lite, han shoppade mycket, hälsade på Emma, handlade snacks, va på systemet & sen tog vi en taxi hem till honom!

Där fick jag en chock! Stökigare än någonsin, skulle dom där städprogrammen SE hans lägenhet, skulle dom vända i dörren, i swear! Hjeeeeeeeeeelp. Vi styrde snacks & alkohol på balkongen, sen kom Gås & hälsade på en sväng. Sen kom Wiklund. Sen gick Gås. Sen kom Resare & Emil & Martin. Då gick vi ut & satte oss i trädgården istället! & det var väl kanske inte den bästa idén, för efter att grabbana hade hittat typ 6 bollar som eleverna på norrstrandsskolan hade skjutit över staketet in på deras trädgård, var det kört.. Bollar över allt, saker gick sönder & allt small. HAHA, inklusive mig - dom hade någon slags maffia emot mig!! Kul. AAAAAAJ.

Sen drog hälften he & vi gick upp igen. Jag & Wiklund cyklade hemmåt vid halv elva ungefär & då gick ja o la mig, HAHAHAHAHAHAHAHA... Lite rund om foten & dyngtrött somnade jag en timma senare.

Torsdag;
Upp & hoppa - NIO ! Varför? Jo, för att en viss Bengan är i stan & behöver vägbeskrivning till Tingshuset... HAHAHA, roligast "jag går emot Åhlens & tågstationen nu" HHAHAHHAHA, helt fel håll. "vänd..." HAHAHAHA... det va kul.
Så jag tog mig i kragen & gick upp, strax efter det.. Men hann inte långt innan Malin ringde, jobberbjudande i Danmark! Jag blev grymt sugen kan jag lova. Så det blir att skriva ett brev till dom ikväll! Hoppas, då drar jag & min brud.

Annars har jag som sagt lite att göra idag, ta hand om diskberget är numero Uno. Sen duscha, göra mig iordning, packa väskan, vattna blommorna, gå på stan & sen tar jag bussen till Molkom! Måste fixa lite & lämna mina grejer där.. Blir flängigt i helgen annars! SÅ! Nu får jag ta tag i allt ihop.
CIAAO.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar