fredag 11 februari 2011

Arg. ARg. ARG.

Min dag har vart skit ända sen jag gick upp & jag har bara vart uppe i en timma.
Varför kan man aldrig ha medströms någon jävla gång?
För det första var jag jätte trött, för jag kunde inte somna igår, hur jag än vred & vände mig. Jag haaaaatar att inte kunna somna!
Sen så skulle jag gå till mamma när jag vaknade för att passa Liam, så jag tänkte att jag inte skulle gå igenom skogen, för att det har snöat så mycket så det var ingen idé. Men var det någon idé att gå på bilvägen då? Där hade dom inte heller plogat & jag var bokstavligt talat tvungen att gå på BILvägen, för trottoarerna är verkligen inte plogade. Bråttom som jag hade var jag måttligt irriterad när jag kom fram & får syn på att SAAB;en med bilbarnstolen inte är där. Jag som skulle ta med mig Liam på en promenad till Karriolvägen senare, för att jag skulle kunna göra mig iordning & lite så, för att vi ska iväg sen. Men nej. Då trodde mamma att jag hade menat att jag skulle gå hit & hämta Liam, gå till Karriolvägen, va där ett tag & sen gå tillbaka hit med Liam & SEN GÅ DIT IGEN! Ofta. Troligt! JAAAA, men jag älskar att pulsa i denna fucking jävla snö. Varför ens?
Så hon flippade & skulle ringa Roggan så att han skulle ta honom istället & grejer, åkte iväg utan att säga ett piss, jag vet inte ens när ungen ska ha mat, för jag vet inte när han vaknade idag! Det är ju inte precis så att jag kan fråga honom! Jag sa att ja fick stanna här & kunde passa honom, men det går ju inte in.... Så antagligen kommer väl Roger sen & jag får gå härifrån...... eller nåt.. TOPPEN! jag har ingen aning.
Sen är mina hörlurar trasiga också, FAAAAAN! :( Fick tillbaka dom igår.. Dom låg i Nickos jacka. Idag när jag skulle använda dom kommer det bara ljud ur ena hörluren & sprakar i den andra.. Orka punga ut 200 kr på ett par nya! Det har jag ju verkligen råd med just nu! Allt går emot, om det så sk vara en jävla hörlur! Jag behöver dom liksom när jag åker buss & är ute & går, men IKKE..

Så nu har ja varken duschat, ätit frukost, gjort mig iordning eller har kläder på mig som jag kan ha på mig sen.. Så nu ska jag gå & leta efter ett rep.
HEJ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar