söndag 6 februari 2011

In the Land of Sundays

Hallo folks :)

Nu uppdaterade jag inget igår.. Tror jag? Gjorde jag det? Skitsamma.
Igår, Fredag.. Så styrde vi garaget hela dagen i stort sett! Rocky var med & fick springa av sig riktigt rejält, det såg jag till det :) Välbehövt för honom, gosnosen!
Vi härja med pinnar & promenader & tippenutforskningar & prat med DödeRalf Rådjuret & bergsklättring på snöberg & allt möjligt medans Nicko pysslade med pappas bil.
Vi chillade även i sooooolen tillsammans, i skottkärran! HAHA.
Såhär såg det ut ;



Haha!
Sen blev det hem, jag & Rocky promenerade & jag råkade välja en väg som tog slut på både mig & hunden tror ja! Hahaha.. Sen blev det Kålpudding till middag.. Första gången jag åt det i hela mitt liv & det var mumms ju :D Haha. Jag tog en dusch & sminkade mig & allt det där, sen bar det av på förkalas hos Ola & Mikaela, lite senare till Upperud för kalas! Där var vi till två ungefär, sen drog vi till stan & åt mat tillsammans med Arpi & Johan!

Nuuuu vet ni.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar