fredag 4 februari 2011

Jag blir så trött...

Nu har jag inte skrivit, för jag har inget att skriva.
Dagarna flyter på, jag lever & finns, men typ utan mening?
Jag börjar tröttna rejält på mitt meningslösa liv.
Det är inte konstigt att folk blir kriminella, för att överleva!

Jag har ju i alla fall gjort nytta dom senaste dagarna, hjälpt mamma.. Bärt & kånkat möbler & prylar! Passat bebis, matat bebis, underhållt bebis.

Just nu har jag inte alls kul. Vi har haft myskväll men nu drog killarna på en film som jag såg i veckan, visst den var asbra.. Men inte riktigt i sinnesro för att se den en gång till utan att typ somna eller få myror i benen. Men dom ville ju se den, så jag tog mig en stund framför datorn.. Men nu börjar det bli tråkigt! What to do.

Förövrigt så får jag krupp på vissas kommentarer, beteenden, sätt att bara vara på just nu! Men jag stör mig i min ensamhet, bittrar ihop & ruttnar. Jag hatar att inte vara glad 24/7, det fanns en tid när jag faktiskt var det, men den är long gone.
Kommer det komma tillbaka? Nej.

Så är det med det. Bitter Fredag, inte alls kul.
& det kvittar med kommentarer, för tro mig, det blir inte BÄTTRE & det visar bara hur bittra ni själva är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar