söndag 13 februari 2011

Sunday's

Hallo.
Det blev ingen uppdatering igår va? Nä. Igår var jag på 80-års kalas för Niklas & Ulrikas mormor Barbro! Det blev mat, babbel, fika & en massa nya ansikten. Trevligt!
Efter det så gjorde vi inte så mycket, såsade i soffan, åt köpmat & sen kom Ola & Mikaela. Vi hade väl konferens runt köksbordet i någon timma innan Ola tankade bilen så att vi i alla fall kunde åka ut & åka en sväng i vinterlandet.
Sen styrde vi film, den verkade vara bra, men jag råkade somna.. Så jag såg inte slutet. Men det kan jag ju göra när som helst så vem lider utav det.
Filmen hette 5 dollars a day & dom åker runt i en ROSA pt cruiser ! den måste nästan va bra.

Nu är det Söndag & jag känner mig mest i vägen där jag är, så jag funderar på att ta en promenad eller något, synd att man inte har vänner som gillar promenader, i närheten :/
För det är inte kul att gå ensam med trasiga hörlurar.

Förövrigt så känns nog livet ganska surt nu, eller jag får ganska mycket skit från alla håll i alla fall, jag vet inte riktigt om jag förtjänar det men antagligen så har jag väl gjort något fel så.. Orka klaga, jag överlever.

Nu ska jag jag kolla om det finns några jobb att söka, sen vettefaaaaan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar