måndag 14 februari 2011

Hyper-turken

Idag hade jag en fight på ICA! Med hyper-turken. Jag gick i lugnan ro & tog den sista LOKA päron, får en arm i magen typ & där stog han.
- Det är min dricka, ge mig den.
- Ööh va?
- Jaaa jag måste ha den där drickan.
- Men du får väl ta en egen?
- Nej, jag vill ha PERON.
- Jaha.. sen gick jag.
Han följer efter, tjatar, hänger i mig nästan, gormar om sin dricka. Tillslut tog stubinen i Allex bomb slut & jag vänder mig om, ler emot honom... Skakar drickan allt jag har & ger den till honom, innan jag går till kassan & betalar min yogurt, medans hyper-turken står & gapar. Sen kommer han efter, låter mig inte ens avskära våra varor med en såndär plastpinne, utan slänger sig över mina armar när jag ska ta den & rycker åt sig den själv. Söt turk, mycket söt turk! Det värsta var att han köpte drickan? HAHAHA.

Jag har i alla fall vart på möte idag, med många om & men kanske jag har fått som jag vill, på vissa punkter i alla fall. Mohaha! Så nästa onsdag ska jag träffa 20 stycken arbetsgivare, vi får se vad dom säger! Spännande.

När jag kom till Molkom med bussen, promenerade jag till mamma, tänkte gena över värdshuset & gamla skolgården, lättare tänkt än gjort kan jag lova! SHIT. Snö upp över knäna & jag fick pulsa mig fram. När jag kom ut ifrån skolgården värkte det i hela bröstet & jag spottade slem hela vägen hem! GREAT. När jag kom hem, tömde jag skorna i mammas hall :)
Där var jag tills halv sju, tittade på massa gamla kort, åt godishjärtan med mammsen & gosade med Liam som hängde som en lian i mina ben så fort ja gick nånvart. Söt pojke.

Vi halv sju promenerade jag till marknadsgatan & mötte Linda & vi gick ner till gymmet via konsum, mitt läpsyl va borta & mitt beroende krävde ett nytt!
Träningen gick mega bra!
200 situps
20 minuter på trampmaskinen
10 minuter på springbandet

Det var det vi hann, men jävla va vi pumpade idag!

Nu sitter jag här, ny duschad & väntar på min älskade som ska komma hem & gosa med mig efter jobbet! Jag läääääääääängtar <3
Slänger in en tre år gammal bild på den!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar