onsdag 9 februari 2011

Monstervakt !

Tjaaaaaaaaa!

Nu har jag & monstret vart ute på en lunchpromenix, kände att han behövde komma ut i solen :) Men jag hittade inte pulkan, så det fick bli den stora vagnen! Han sitter som en dresserad hund i vagnen, helt tyst & stilla, dutti bebis det.

Nu har han lyckats trycka på någon knapp så att denna sida är jätte liten & jag får inte tillbaka det, GAAAH !
Men i alla fall, lunch för mig strax & en riskaka till bebis, för han har redan ätit lunch & kommer plåga sönder mig ifall inte han också får något att tugga på!
Så är det.

Nu ska jag springa efter honom för han välter tvättställningar i tvättstugan & det uppskattas nog inte utav mammsen, woooooooooooooooooooooooooooooooooops.

& kolla här vad jag hittade, gaaaaash... dreggel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar