tisdag 1 februari 2011

BÖLDPEST OCKSÅ!

Jag blir så arg när jag inte hittar min saker. Mina saker, som har legat på EN plats & som sedan någon har flyttat på, det har ramlat ner & gömt sig eller helt enkelt bara gått iväg av sig självt. För nu är min Ipod sladd borta & jag blir snart galen... Jag ska åka buss & skulle uppskatta MUSIK väldigt mycket :/ BUUUUUU!
Men nej.. Ingen musik. Förbannat.

Idag ska jag in till stan, fika med pappa & klippa mig hos en frisör jag aldrig klippt mig hos. Lyssnar inte han/hon, på mina krav, så kommer jag personligen bränna ner stället :) Mitt hår, är en känslig punkt. That's it!
Sen blir det hem & ikväll har vi pizzadejt med Jimmy & Natha! :D Vi misslyckades med den igår, då allt var stängt när vi kom dit ! Hahahahaha..

Meeeeeen jag kom på att jag har ju för fan musik på mobilen? Gammal dock, men det hinner jag ju byta ut nu? SMAAART! Tack allex.

Jag tror att jag är ganska knäpp idag.. För jag sitter & pratar med döda ting & var på väg att föra in min mobil sladd till datorn i min linsbehållare! BRAAAA JOBBAT!

Men nu ska jag ta mig ett träningspass, ladda min mobil med ny musik, duscha & göra mig iordning för att springa till bussen! TJAAAAAAAA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar