måndag 31 januari 2011

Dag 1

Då var det dags!

DAG ETT.
Uppvärmning: Hopprep 1 x 2 min
Knäböj: 2 x 8-12
Breda armhävningar: 2 x 8-15
Raka situps: 2 x 10-20
Exetube: Flies: 2 x 8-12

Klarade jag fint, däremot så fick jag göra en egen version på exetubesen, men vafan! Har man inte redskapen, så har man inte. Kanske ska köpa mig det idag? Allex köpa träningsredskap, nuuuuuu flyger kossorna med guldringar i öronen.. Nae?

I alla fall så blir det en massa rally om 45 minuter & eftersom att jag har avbokat min hårfärgning imorgon & bara ska klippa mig, så har jag ju helt plötsligt 750 kronor plus i plånkan, vad ska jag göra med dom?! Känns rätt bra, jag börjar trivas med min look nu ändå..
Frisören är onödigt dyr, jag löser det på annat sätt!

Nu ska jag ta mig några situps & sen duscha innan mamma kommer & hämtar mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar