tisdag 11 januari 2011

Det går segt med uppdateringen.

& jag ber om ursäkt för det! Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen, du behåller din plats i kön.

HAHAHAHAHAHAHAHAAHHA!

I alla fall, idag tycker jag att jag var duktig som i alla fall gick upp 09.30! Inte vet jag varför jag gjorde det & ute är det muuuuulet & tråkigt så. Stor idé!
Blir väl frukost & sen måste jag hitta på något i motionsform, gå till mamma & kolla om mitt paket ifrån Nelly har kommit kanske, för nu har det fan gått 4 dagar! Plööh. Dom utlovade 1-3 dagar. Alltså, lova inte sånt om ni inte kan hålla det, skriv en jävla vecka istället, vem bryr sig!

Idag börjar det riktiga träningslivet för mig, no more sugar in my body & en jävla massa träning! 10 kilo neråt är mitt mål, kommer jag klara det? Har klarat 5 kilo redan, sedan gått upp 2 under julen? HAHAHAHA. Snyggt. Så då har jag alltså 7 kilo kvar att gå ner :) DET KLARAR JA! Senare idag drar vi ner till gymmet en snabbis & skriver upp oss på tider! Let´s shake the bacon.

HAJ !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar