måndag 24 januari 2011

Vaken med The Voice

Det var jag imorse. Liam lekte med alla sina grejer i sin hörna i vardagsrummet, sen va han i soffan, sen va han i köket, sen va han bakom soffan & sist men inte minst så hade han trasslat in sig i alla lampsladdarna & grymtade högt när han inte fick någon hjälp. Tur att Josefin Craford har färgat tillbaka till sitt blonda hår, från det gräsliga oranga hon hade ett tag! Mycket finare! Typ sån blond vill jag vara men det är ju totalt omöjligt när det gäller mig!



Däremot så kom mamma hem tidigare nu, så vi var bara ensamma i någon timma. Så nu efter att Terror sover så ska jag sätta mig här, leta efter jobb jobb jobb & lite senare ska jag få vara lärare åt både Philip & Ludvig, så då får vi se ifall kunskaperna sitter i! Spännande.

Jag måste även komma ihåg att ringa Frissan & Gymmet! KOM IHÅG.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar