måndag 10 januari 2011

Aldrig mera marmelad !

Anki gick precis upp & klockan är 13.08 ! Vad är detta ? :O Till 6 med jag var uppe med tuppen :) Nästan. I alla fall så har jag hunnit duscha, haft ont i huvudet & magen. Bra start på dagen. Not! Hatar att ha huvudvärk.

Nu ska jag dra igång & städa detta rum, varför är det alltid jag som ska städa rummet, Niklas ? :O Det ser ärligt ut som att någon har kastat in en bomb här. Sen ska jag försöka få tag i Linda, så att vi kan dra ner & boka träningstider! Ah, det var väl det.

2 kommentarer:

  1. ha ha.. Kaaaan bero på att jag var uppe myyyyyycke tidigare än dej o sen gick o vilade en stund.. Tro mej.. Jag hörde nog hur du klampade o gick på övervåningen..:-)

    De flesta tuppar går upp, när solen går upp.. men din tupp går tydligen inte upp förrän efter tio eller nåt... he he...

    SvaraRadera
  2. Haha, då kanske du förstår att jag också brukar vara vaken när NI är vakna på morgonen :) Speciellt när ni klampar runt över sovrummet! :p

    SvaraRadera