söndag 16 januari 2011

Tönt bilddagboken!

HAHAHA.. Alltså allvarligt. Bilddagboken är töntar! Jag är aldrig inne där längre, när jag går in så markerar jag alla som sedda, laddar aldrig upp någon bild längre, bilddagboken känns lite... ah, 14 år! & dom vill bara härma facebook.
Men i onsdags eller när det var, laddade jag upp en bild & skrev länk till min blogg under, plus att jag tog bort att "endast vänner" kunde se mina bilder till "alla" & efter att jag lagt upp bilden så var det typ 100 pers som klickade på den inom fem minuter, jisses. Bilden var i alla fall denna ;



:)

& sen när jag loggade in idag för att för skojs skull kolla skillnaden på min statestik, så hade jag fått ett privat mail;

LinetteB tor 13 jan , 21:06
En bild har tagits bort från din dagbok då den bryter mot våra regler.

Anledning: Naket
Bildinfo
Datum: 2011-01-13
Titel:
Bildtext:
just read it !
http://tellfors.blogspot.com

HAHAHAHA, fy fan vad täntigt.. & jag hade förstått det hela lite mer ifall det hade skickats ifrån någon skapare/administratör utav sidan.. Det kanske hon är i och för sig men - LinetteB låter ju fan inte som någon administratör!

Jaja, jag svarade på mailet med ett - & vem fan är du?
Sen lade jag upp denna med länk till min blogg istället;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar