måndag 17 januari 2011

Allex hemska läkarmöte! Shiiiit.

Alltså. Jag får dåndimpen! Jag åkte ju som sagt ner till vårdcentralen för att kolla upp så att allt var bra, det sa dom ju på rådgivningen, så bäst att lyda. Fick en tid vid tre, hon kom & hämtade mig i väntrummet TIO ÖVER TRE.. Sen fick jag lägga mig på en bår, hon kollade in "såret" & sa - Du har gjort ett jätte bra jobb med det här, allt är borta, gud vad modig du var som gjorde det själv!

........................................? Tack! typ. Sen fick jag gå, utan en slickepinne, ifrån mitt tandläkarbesök! typ. 100 kr fattigare & så har jag blivit doktor på kuppen, vem behöver en femårig utbildning för att bli läkare?! No one.

Men det var ju i alla fall tur det då, men onödiga pengar att slösa, eftersom jag inte har dom! Men tack, för det i alla fall, inget allvarligt, som kräver ingrepp! Tack.

Nu ska jag dra ner till gymmet, skriva upp oss på tider! Det var på tiden ;) MOHAHA. Vi får se hur kapabel jag är på att träna denna veckan, pga min nacke nu då.. Har aldrig sträckt mig i nacken förut.

BLA BLA BLA! Off to gym. On my horse - Lindaah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar