söndag 23 januari 2011

Fucking awful

Nu börjar jag fan få panik. Jag måste ha ett jobb! Alla jobbar eller springer på intervjuer hit & dit, varför kan aldrig jag finna lyckan eller bli den utvalde att i alla fall få komma på intervju? Få känna lite hopp, för nu börjar jag fan tveka. Visst, jag får jobb ganska lätt, men alla är ju tillfälliga. Varföööööööööööör? Nu har jag till & med suttit & sökt jobb där de inte har några lediga tjänster för tillfället, men då har jag ju i alla fall visat intresse & finns där när dom kanske behöver mig! Bra?

Idag har det väl förövrigt varit en bra dag, vi har ätit god mat & umgåtts med Mikaela & Ola! & lite Hammar också. På kvällskvisten blev det solsidan & sen har jag suttit & letat jobb/tänkt på ställen som behöver personal :p HMMMM.

Nu ska jag gå & lägga mig för min väckarklocka ringer klockan sju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar