torsdag 20 januari 2011

Övning ger färdighet!

Hejhopp.

Hmm, idag vaknade jag 09.12 & kände helt enkelt för att gå upp. Jag drog på Torkel i Knipa & gjorde mig frukost, två mackor & en varm choklad. Efter det så har jag sprungit runt & letat efter någon utav Nickos bortappade mojänger, duschat, satt på en tvättmaskin med vit tvätt, hängt den tvätten, satt på en ny tvättmaskin med svart tvätt, kollat runt efter jobb att söka, plockat ur diskmaskinen, plockat i diskmaskinen & hunnit sett på Nanny McPhee & The Big Bang också! Jag har världens träningsverk i magen, vilket gjorde att jag tog en vilodag ifrån promenaden jag brukar ta på morgonen.

Nu ska jag fixa lite, gå upp & hänga den svarta tvätten, slänga in Nickos specialkofta ensam i maskinen, platta mina toppar & sen kommer väl grabbsen hem antar jag! Har inte haft några planer alls för idag så jag tog mig en stannainnedag trots det fina vädret, vilket kanske var bäst, har ju inte en krona att ta mig någon vart med ändå! & Linda jobbar om dagarna, Christer sover.. Ulle bor i Munket, Fredrik är i skolan, Tommie praktiserar.. Ja, behöver ja fortsätta? Haha.

Hej hopp!

2 kommentarer:

  1. men vadå? hör inte jag fortfarande till din vän eller? även om jag nu inte hade tid så hade du ju kunnat ha nämnt mig iaf, men visst. :P

    SvaraRadera
  2. ah, namlös är också frånvarande !

    SvaraRadera