onsdag 5 januari 2011

Pathetic

det är vad jag känner mig nu.

Det är himla kul att få kastat i ansiktet att man är sur & grinig bara för att man inte pratar nonstop hela tiden. Eller om man har fel ton på rösten.. Det finns ju fan inget mellanläge på folk, antingen så pratar man för mycket eller så är det fel att man håller käften.

Jag vet inte hur jag ska bete mig runt någon för att göra rätt, så ni kan väl vara vänliga att berätta det för mig är ni bussiga. Så ni själva kan bli nöjda.

Är jag för glad är det jobbigt
Frågar jag frågor är det jobbigt
Ler jag inte är det jobbigt
Gör jag någon min är det jobbigt
Tjatar jag är det jobbigt

Det är ingen som kanske skulle kunna förstå att jag bryr mig väldigt mycket om hur andra mår & känner sig, vilket gör att jag typ skiter i mig själv & det resulterar nog i att jag tycker att livet är ganska trist ibland & att jag själv faktiskt mår skit.. Men jag försöker le, försöker vara glad, jag borde vara glad.

Hur gör jag dig glad? Hur ska jag bete mig? Vad gör jag för fel.

2 kommentarer:

  1. Jag tycker iaf om dej, PRECIS som du är..:-) <3

    Kram på rä..:-)
    Anki

    SvaraRadera
  2. Haha du är för go du ;D
    Kraaaaaaam <3

    SvaraRadera