fredag 28 januari 2011

REA

Gud, jag älskar bara namnet!
Blev en trip på stan idag, mötte Emmsing först & vi gick upp till arbetsförmedlingen för ett oförståeligt möte, men det verkade gå bra & det gick rätt fort så det fick väl vara ok! Sen blev det shopping, skulle leta prelle till Mollie, men hittade fan bara saker till mig själv. Så nu är jag en kofta, en stickad tröja, en foundation, en mascara & ett par boots rikare! Eller snarare fattigare? I plånkan i alla fall.
Men jag är grymt nöjd, speciellt över att jag ÄNTLIGEN har köpt mig ett par skor!
Det blev även frukost på Sjökvistens, jag provade deras nyhet - Kräftstjärtar i vitlöksröra! Det var bland det godaste jag ätit, TACK! MUUUUUUUUUUUUMS.

Sen drog vi & fikade på Royal, jag har ätit min första SEMLA! Så underbart gott & värt! Men det innebär 200 situps på måndag & 20 extra minuter på springmaskin! Därmedbasta.
Jag har även bokat klipp & hårfärgning på TISDAG! Jag tänker inte se ut såhär.

Nu ska jag tvätta mig i nyllet, sminka om mig med mitt nya smink & sen ikväll blir det att inviga bootsen med några groggar & trevligt sällskap! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar