tisdag 18 januari 2011

Världen är bra liten!

Tjollahopp!

Idag har det vart full fart, vaknade med stel nacke imorse också & tänkte att detta kommer ju gå bra, flänga runt en hel dag som Ozzy, men allt eftersom jag rörde mig så mjuknade den lite & ät bättre, långt ifrån bra, men bättre!
Klockan halv två drog jag in till stan, skulle ha mött Amanda men det blev inte så, så jag drog upp till pappa för att fixa lite.
Vid halv tre gick jag iväg & mötte Malin & Java vid Tassen, jag skulle passa hennes bebisvovve medans hon va iväg på ärenden! Gud vilken goding! Hon ville dock inte lämna Malin, hon bromsade rätt rejält & tjöt en smula innan hon snart kom över det värsta & promenerade iväg med mig ändå. Vi gick hem till pappa, jag vattnade lite blommor, kollade lite post & Java var mest med överallt, kollade allt & var allmänt överallt helt enkelt. Hahaha! Hon hittade även en nalle som snabbt blev en favorit, den sparkade hon omkring & jagade överallt ända tills den hamnade under någon bänk, då tittade hon på mig & sa typ "ja men ta fram den åt mig då!". Gud vilken sötnos!

Här har ni bästa bilden jag fick in på yrbollen! Min jävla blixt på mobilen gör dock så att allas ögon lyser & har jag inte på den så blir allt suddigt (Y)



Efter det så promenerade jag ner på stan en sväng, bokade klipptid & var in & pratade med det övertrevliga folket på TRE :) Sen åkte jag & hämtade JK, för jag var hungrig & det var han också. Vi drog till Napoli på Herrhagen & gissa vilka vi träffar där? Dan & Eva! HAHA. Dom hade en söt liten date, satt & ölade tillsammans. Vi slog oss ner vid bordet brevid & snart dyker en till igenkänd person upp, Jesper! HAHA. Världen är bra liten.

Efter att vi dragit i oss den otroligt goda maten, skjussade jag JK till busstationen & jag själv åkte till tågstationen för att hämta min negerpappa som har vart i Brasilien i en & en halv månad! :) Fy vad avis jag blev, jag vill också vara brun.
Vi åkte hem & jag tog lite senare bussen emot Molkom där jag blev hämtad utav Niklas.
Jag har även sumpat mina "räkningsvaktschanser" rätt bra, jag hade gjort helt fel & inte en enda räkning hade betalats in, stackars pappsen <3 !

Nu sitter jag här, trött & hängig. Så det blir en varm dusch, en film & sova! Imorn är jag barnvakt & ska även träna gärnet, så det krävs att vara pigg!

Roggans kommentar häromdagen var så skön "KIM KOLLA HÄR NU! Fattar du varför färgen på bordet är borta nu?!" HAHAHAHA. Jag samlade bildbevis, vilket resulterade i bilden nedan.
Det är bra, Jack Jack ! Go you.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar