tisdag 4 januari 2011

Hamsterjakt

Tillbaka på Karriolvägen, efter en tur till Skogsbacken fram & tillbaka. Fick ja fan pulsa mig igenom skogen.. Jag släppte ut Buddah på en tur på databordet också, det skulle jag ju inte gjort. För när man har en skitunge som Liam i knät får man inte sitta still länge utan jag började gå omkring med honom & vips så glömde jag mitt djur... HAHA. Skräll! Såååå, när jag kommer på att han faktiskt va ute igen, så var han ju såklart inte kvar på databordet. Gaaaaaah! Hjälp. 250 kvadrats hus & en hamster på 5 cm längd & 45 cm omkrets... HAHA
Sååå det var väl bara att börja leta, men hur lätt är det att hitta en dvärghamster på över 250 kvadratmeter hus?

Men när jag smått gett upp, så kom han springandes på golvet, rakt emot mig & jag stoppade skällande ner en hand emot golvet så han fick hoppa upp. Haha, bra relation.
I löve you, hårboll !



Nu har jag suttit här & målat också, mycket vackert... Nej. Jag har fasiken tappat stinget! Men jag ska öva upp det igen, för tatueringar måste bli målade & tavlor ska bli målade! :) Därmedbasta. Men nu är jag hungrig, så hoppas gubbarna kommer hem snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar