fredag 14 januari 2011

Situps

Det är precis vad jag har börjat min morgon med. Idag hade jag dock lite ont i ryggen, så det gick mindra bra, men jag gjorde dom! Pjuuuuuh. Promenadvädret suger ju, men jag tror att jag tar mig en i alla fall. Men först, frukost & fix.

Är jävligt sugen på att se någon utav mina nya filmer också, kollade på Step up 3 igår. Jävlar vad bra den var. Varför kan man inte ha sådana vänner? Alltså, nu menar jag inte att jag önskar att alla mina vänner var hemlösa eller något sådant, men den gemenskapen, kärleken emellan vänner...
I våran vännerkrets får någon EN ny kompis & då kretsar allt omkring den den den & så glöms alla andra bort, men det går bra att höra av sig ibland :) Jag har gett upp, jag är med dom som jag vet inte håller på med sådant tjaffs & som bryr sig! Nu fick jag det sagt också.

Japp, nu har jag inte tid med datorn längre, C'YA !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar