lördag 8 januari 2011

Känsla - Baksmälla

Idag var det jobbigt att gå upp kan jag lova. Det var fan bättre att dygna! Men det kan man ju inte göra i tre dygn :p Hade redan vart uppe över 30 timmar igår när jag gick & la mig, så jag somnade rätt fort. SKÖNT! Men klockan ringde lika fort, vi for iväg på jobb 05-10 & dagen gick ganska segt, då alla kom jätte tidigt & sen var det tomt i över en timma? Innan det kom fler. Då höll jag på att somna i massagestolen kan jag lova, med en tröja som filt & gooo go go. Men Norrbotten räddade mig, det är ett gäng sköna tränare det där!

Nu ska vi väl fixa lite, tror jag skiter i att powernapa, då kan jag sova tidigt ikväll, när man ändå inte kan göra annat! Vad ska vi hitta på? Om ett tag ska vi i alla fall till Tingvalla Hallarna & äta kallskuret & potatissallad! YUMMIE :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar