söndag 30 januari 2011

21 dagars utmaning!

Nu har jag hittat en 21 dagars utmaning som jag ska testa med start imorgon! Nu snackar vi träning alltså, inget annat dret :) Haha. Så det kan bli intressant, det såg kul ut!

För övrigt så har jag ätit världens godaste lunch, fiskpinnar, makaronisar, majonäs & broccoli till det, YUMMI!

Annars har jag sökt mig två stycken jobb, det var ungefär det jag hittade.. Snart blir det telefon försäljning för mig alltså, om inte jag får ett riktigt jobb, men jag varken vill eller kommer jubla utöver det. Jag kommer MÅ DÅLIGT!

Jaja, nu är jag mega sugen på en myskväll ikväll, så att fixa sig lite mys som godis, chips eller något annat mumsigt, är jag nog värd idag! Det var längesen. Tror jag tar min gottedag ikväll. Så får det bli!

Typ som den här glassen på Glassbaren inne på MBK i Bankok!
Hur mycket som helst, för 90 bath = 22,50 kr ! GAAAAAH.
Vart kan man handla för sådana priser i suuuug Sverige?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar