onsdag 12 januari 2011

Hata tekniska saker?

Ja det gör jag. När jag kom hem till mamma nu, så såg jag att det låg en Nikon kartong på borde med massa kameror i, så jag tänkte - då måste det finnas en laddare! jag har ju Nikon, utan laddare, så ja tänkte låna den och kanske se vad det fanns för roligt på den & ladda den. För då kan jag ju sälja den nya SKITEN jag köpt mig. Fy fan vilken värdelös kamera. Jaja, whatever.. Men det händer inte ett skit varken när jag sätter in den i datorn, väggen eller försöker sätta på den med sladd i? VAAA FAAAAN. Papperskorgen för dig nästa, silvriga fanskap.

I alla fall. Idag har jag vart med UlleBulle, underbart. Hon kom & plockade upp mig i Molkom, vi drog till stan & gjorde en massa ärenden. Hon fick även med sig en ny vän hem, en guldhamser! Såååå gooo gooo. jag själv fik bara med mig en present till Nicko, hoppas han blir glad, när jag har shoppat för mina sista slantar! :)

Nu sitter jag här, försöker få tag på Linda & det går ju såklart inte! Vi skulle dra ner till gymmet och boka tider men jag funderar på om vi ska skjuta på det, ännu en dag? Haha. Det märks! Klockan åtta är jag i alla fall bänkad vid tvn, för då börjar Solsidan, en ny säsong!

TJAA!

2 kommentarer:

  1. Haha tycker du också att vi har en skitkamera? =P Ja kan inte annat än hålla med ! =)

    SvaraRadera
  2. Den är bra överallt utom i mörker!

    SvaraRadera