lördag 8 januari 2011

all facts

Faktum är att klockan är halv tolv & vi ska upp om 4 & en halv timma.
Faktum är att vi precis har kollat på John Tucker must die, and i love it.
Faktum är att jag har vindrutetorkare på min mobil, som vevar bort regnet på rutan!
Faktum är att jag & Ulle har skaffat oss ett Goo-place!
Faktum är att jag har druckit alldeles för mycket energidryck & är hyper.
Faktum är att jag inte har ätit min kexchoklad som jag handlade förut, bra!
Faktum är att jag kommer skratta ihjäl mig imorn vid tolv tiden.
Faktum är att jag har blivit kär i massagestolen på John Bauer.
Faktum är att jag ska på dop imorgon för min lilla älskade lillebror.
Faktum är att jag saknar & älskar min pojkvän som har dissat mig i tre dagar!

Bara lite faktum.
Här är ett till faktum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar