måndag 3 januari 2011

WIIII !

När jag vaknade imorse hade jag fått sms utav peppis som frågade vad jag gjorde 08.15 imorse! ÖÖÖÖH, lilla gumman, känner du mig? HAHA. Jag sov i alla fall fram tills elva, då svarade jag :) Hon ville ha med mig ut på pulka åkning efter bilen & jag va på dirrekt, det är grymt kul.

Vi åkte som galningar på alla snötäckta grusvägar här i skogen, gaaaalet kul. Roligast var uppe hos Sjöberg - först blåser vi förbi en häst som typ står stelfrusen & kollar på oss (om ja kunnat se bättre så lovar jag att han gjorde en WTF min), sen kommer det en skarp kurva, vi blåser rakt in i snövallen som lyckas vara STENHÅRD så det tar tvärnit, jag blir nertryckt i snön & åse flyger bokstavligt som en vante över mig... HAHAHAHAHA.. Det satt en kille i en traktor precis brevid oss som såg det hela också, HAHAHAHA.. Jaaa doooog av skratt. Så kul var det.
Sen upp i skogarna där vi aldrig vart, ibland åkte vi på skuffen istället för det var för brant för att hålla i sig, men det var kul det också.

Det lär väl komma upp en film eller två på nätet också, aaaargghh :)

Nu blir det spagetti & köttfärsås när grabbarna kommer hem, mummmmmmmms.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar