torsdag 13 januari 2011

I just came to say Hello

Hallå där igen.

Jag kom på att jag faktiskt ska ta & boka tatueringstid i veckan! Måste bara tänka över på hur länge jag är redo att vänta! Om jag ska göra dom i Filipstad där jag har gjort mina första, kommer jag få vänta minst 6 månader på en jävla tid. I stan har jag aldrig tatuerat mig, men om jag ska det, tänker jag gadda mig på Fish Eye & där var det också typ 6 månaders väntetid om man ska till en som är bra.. Hmmmm? Måste fan fylla i den på foten också, MEN JAG VILL INTE! Skräcktatuering, aajajajajaaj.

OCH sen så slår jag snart sönder datorn, pga utav Nelly.com! Fy fan vilket jävla skitställe! Här har jag gått i en vecka & väntat på mitt paket med varor jag hade beställt, men inget kom & det var utlovat att komma mellan 1-3 dagar. Jag skickade ettmeddelande till kunsdtjänst idag och frågade vart mina varor tagit vägen, eftersom det har gått 7 dagar idag..
Detta fick jag som svar;

Hej Alexandra Tellfors, tack för ditt mail!
Din order var restnoterad och den blev makulerad då den inte kom in från leverantören.
Ha en fin dag! / Nelly.com


FUCK YOU !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar