tisdag 11 januari 2011

Du kunde inte brytt dig mindre.

Hallo, fuckers :)

Vart var vi sist, Fredrik kom hit vid tre snåret, bankade på så inihelvete! Inte hörde jag ett smack med musiken på hög nivå & inlåst på toan som jag var.
Men när han väl kom in, satt vi & småpratade lite tills Niklas kom hem, då åt vi Ärtsoppa & smörgås, sen har vi spelat Wii sen dess!

Nu sitter dom & spelar något jävla krigs spel på datorn & jag verkligen älskar att få sitta & lyssna på dom juvliga ljuden spelet har för sig ^^
Sen lyckades jag även ta bort mitt VLC media player & en massa annat skrot på datorn när jag skulle försöka tömma skrivbordet på en massa onödiga ikoner, men fan.
Det var bara att ladda hem på nytt, jag kan ju för bövelen inte se film annars! (:
Men det är fixat nu, så ikväll blir det movie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar