söndag 30 januari 2011

I flaskans tecken.

Ja ni, har inte bloggat nu igen.. Kanske beror på att jag inte orkat sitta vid datorn & när jag har orkat så har den vart fucked up så ungefär i fredags kväll slängde jag iväg den & där har den legat!

Men i alla fall, i Fredags så drog vi ner till Ola & Mikaela, började grogga lite & partyt drog igång. Efter några timmar drog vi upp till Fritz & där stannade vi tills in på småtimmarna!
På lördag morgon mådde jag pyton när jag gick upp, men med lite soppa på släktkalaset vi skulle på blev allt ganska mycket bättre, den va GOO GOO :) Haha. Sen blev det ju fika på det & eftersom jag var tvungen att ta lite överallt så har jag idag ångest över att magen putar. Blääää!
Efter det så drog vi via stan till mammsen, där blev det Tacos på kvällen, för att fira Mollie! Hon fick paket & sprutade sig själv i ögonen med parfymen som hon fick, HAHAHAHAHAHA - smart unge? Även där blev det fika, dock bara mormors nougatchokladkaka, eftersom jag var gaaaanska mätt efter tacosen. & en ballerinakaka också, viktigt. HAHA!

Jag glömde även bort att Buddah låg & sov med oss i soffan innan vi käkade, så han hade ju gett sig ut på nya äventyr när alla vi försvann ifrån soffan & låg självklart inte kvar på sin plats. Så jag typ slet upp hela soffan & letade i hela vardagsrummet när han kom springades ifrån hallen. HAHA! Det är bra att han kommer fram när man ropar på honom i alla fall, (det är säkert slumpen men vi kan ju låtsas) dutti hamster!

När kalaset var slut drog vi ner till Mikaela & Ola, där vi blev kvar på några cider tills dom skulle till Baren, vilket såg GANSKA FOLKDÖTT ut & jag hade absolut ingen lust att gå in där, varken ekonomiskt eller halvnyktert! Så vi traskade hemmåt, tog oss en varsin färdigrätt & myste ner oss i sängen, typ! Men helt okej kväll.

Idag är det söndag, vilket innebär SLAPPNING på hög nivå. Men man vet ju aldrig vad som händer & sker när föräldrarna inte ser :)

Jag saknar Koh Lanta & min Sally så ofantligt mycket :( Jag vill ha hem henne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar