lördag 15 januari 2011

Pretty awsome !

Fy fan säger jag bara. Fy fan för att allt ska drabba mig. Hårsäcksinflammation på innanlåret! Jag kan fan inte ens gå rakt & hade jag haft "the balls" att sitta & böla bland folk så hade jag fan gjort det 24/7 för så jävla ont gör det. Tillslut fick jag nog, läste på internet om vad jag skulle göra. Alla skrev - Gå till vårdcentralen!
Jag tänker - Japp! Det är LÖRDAG KVÄLL = stängt, imorn är det SÖNDAG & superstängt, plus att jag verkligen inte vill gå till vårdcentralen i Molkom, för dom kan INGENTING! Verkligen ingenting.. 50 % pratar inte ens svenska & sist jag var där & fick vaccin fick hon slå upp alla svar på mina frågor i ett läkarlexikon, HALLÅ ?! Tryggt.
Men i alla fall, jag hittade en gigantisk nål som jag typ svimmade när jag SÅG i skåpet! Jag kokade den, tvättade mina händer & satt inne på toan en jävla stund, mina armar hann till & med typ somna/tappa känseln & mitt huvud sviktade rätt skönt. JAG HATAR NÅLAR! Plus att jag hade så ont, så jag ville inte ens veta hur ont detta skulle göra, PLUS att alla som skrivit om detta på nätet skrev att man aldrig skulle göra det utav bedövning, att vara nersövd etc. etc...... AAAAAH ! Men det gjorde så ont, så jag stack hål på skiten, PANG BOM! Så nu finns det inget tryck i den gigantiska bölden, det är en enorm lättnad att inte få en "knivkänsla" rakt i låret när man rör på typ foten.. men hela mitt innanlår är typ stelt & jag kunde inte trycka så mycket på grund utav smärtan, så jag får nog gå iväg till någon vårdcentral på Måndag i alla fall... Men jag vill inte. JAG VILL INTE ! aj.

Ja, nu vet ni det i alla fall! Sååååå intressant! Jag var bara tvungen att skriva av mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar