fredag 28 januari 2011

HEJ & HÅ!

Det blev inte så mycket bloggande igår, jag stack iväg på grill-åk efter att jag hade vart barnvakt :) Meeed Christer, Dunered, Vintan kom en stund & även Rosenblad ! Keeewl keewl förutom att jag blev helt mörbultad utav grabbarna & höll på att slå ihjäl mig på egen hand. Isen var bucklig o jag knude inte alls åka grillor längre. HAHAHA!

Efter det så blev jag hämtad utav Niklas, vi drog till Johan en sväng & sen vidare via pizzerian till Fredriksson! Jag har fått mig en ny favvosallad, Specialsallad heter den! Så nu kan jag fanimej njuta jag med, medans alla andra fetar sig med flöööötiga pizzor! Jihaa.

Kollade på Sveriges värsta bilförare också, jag ÄLSKAR fan det programmet. HAHAHAHA! Fartgalningen är bäst, minns inte vad han heter. Han som flöööööög över en grej han skulle åka upp på & balansera över typ.. HAHAHA! Sen såg vi på Svensk Maffia som hade premiär, meeeeeeeen det var inte så spännande, var ju mest som ett Efterlyst program ungefär?

Ja det var ju igår, idag sticker jag en snabbis till stan, skriver in mig på ÄCKELFÖRMEDLINGEN & träffar Emmsing en stund (Y) Ikväll vet jag inte vad det blir folks? :)
Men nu måste jag kuta till bussen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar