måndag 3 januari 2011

Varför?

Jag kom på en sak. Jag äter alldeles för lite på restaurang nu för tiden.. Alltså, pizza restauranger har det ju inte vart någon brist på, KAN JAG LOVA. Men riktiga restauranger, antingen med vänner eller familj eller pojkvän eller vad det nu kan vara. Den enda jag går ut & äter med är pappa & jag minns fan inte sist jag gick ut på en kväll för att äta god mat & bara umgås. Laaaame ! Nu när man är äldre ska man göra sånt. Det är dock dyrt & jag har bara fattiga vänner.. pojkvän & familjen på mammas sida har aldrig tid, pappa är lite långt borta just nu! Jaja. Nog om det...
BJUD UT MIG PÅ MIDDAG!

Jag har precis ätit en Bapelsin & sitter här i en extremt sexy outfit :) Jag skulle gärna visa er men jag orkar varken ta kort, krångla med sladdar & lägga in & ladda upp... Men det består utav - ett vitt långt linne, ett grått oversize linne & långa vita stickade sockor :D HAHAHA. That's all.

Yepp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar