onsdag 19 januari 2011

Hejsan.

Idag, vaknade jag utav mig själv 09.59 ! Klockan stog på 10.00 så jag hoppade upp, stängde av alarmet, klädde på mig lite snabbt & promenerade bort till skogsbacken. Där flög mamma omkring som en duracell-kanin & hade precis lagt Liam, som jag skulle vara barnvakt på, så jag satte mig vid datorn, sökte pp ett nummer som ringde en signal till mig, men DU finns inte med på varken eniro eller hitta.se! Vem är du & vad ville du? Fick ju inget svar när jag smsade & fråga. HMMM!

Typ fem minuter efter att mamma hade ilat iväg så vaknade Liam, så jag tog med mig honom ner & gjorde mig själv frukost. Två ostmackor & en skål flingor. Men fick jag äta ifred? Nej. Liam kröp efter mig & röt argt vart jag än gick & Buddah började glatt mumsa på min ost, så jag rev av en jättebit & gav honom, han åt upp allt :O eller ja, la det i kinderna! HAHA. Liam var med på både mackan & mjölken & flingorna, GAMAR!

Efter någon timma var det dags för Liam att äta, vegetarisk lasagne! & som efterätt blåbärsgegga :) GOTT, hahaha! Sen kom Roger, även han i full fart, ryckte med sig Liam & åkte till stan! Yrväder.

Så jag traskade tillbaka till Karriolvägen, där jag har plockat all disk ifrån Niklas rum, städat Niklas rum, sorterat Niklas tvätt, sen har jag plockat i köket, plockat ur diskmaskinen, plockat i diskmaskinen, vikt tvätt som hängde på torkställningen, plockat undan alla mina prylar & vips så såg allt genast lite bättre ut :) Det bor ordningsamma män i detta hus! Nu ska jag fixa med lite till, går & plockar här & var.

CIAO!

Buddah får stå för bilden!

1 kommentar: