tisdag 11 januari 2011

Jobbsökande!

Efter som jag är mycket tveksam på att det finns något mer jobb åt mig på Nöjes har jag nu tagit tag i att söka lite andra jobb, för ett jobb måste jag ju ha! Hittar inte direkt något jag har jobbat med förut, men lite jag är utbildad till & så.. Så vi får väl helt enkelt se vad jag får för svar!

Jag har sökt;
- Lagerarbete Extra
- Utkörare utav paket
- Assistent inom administration
- Lagerarbete

än så länge.. Är riktigt chockad över att jag ens hittade ETT att söka, brukar vara helt jävla hopplöst på den fronten. Funderar även på att söka jobbet som Idrottslärare för barn i åldrar 4-9, men varken barn eller idrott är min grej. Men det var bara en extra grej i så fall, en gång i veckan, så det kanske är värt det! :) haha.

Jaja, jag ska söka vidare nu, innan det kommer ett gäng killar indundrandes i huset! Har tvättat & hängt upp tvätten åt dem också, undra om dom märker det. Tänkte sätta på en ny maskin förut, men det fanns för lite tvätt så det va inte värt att dra igång någon! Har förbannat ont i både huvudet & magen också, det går inte över!!

Hörs da.

Saknar mitt monster, jag måste ha ett nytt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar