fredag 7 januari 2011

my point.

Först vill jag bara säga, att er fåtal som jag "bevakar" eller ah, har på min lista pga att jag vill läsa era bloggar, ni suger! Dåligt med updateringar. Dåligt!

Sen kan jag säga, JAG KAN INTE SOVA! både jag & Ulle deckade i soffan när vi kom hem, men alla jävla djur som bara ska hålla på väckte mig rätt snart & nu kan jag inte somna om! Hur kul är deeeet dåååå...
Alla andra sover, till & med Benny som gick & la oss när vi gick till jobbet!

För det tredje är jag hungrig som inihelvete, men tänker absolut inte ställa mig & laga mat. Vad är det med mig+mat+jobb? Imorse hade vi liksom ett helt buffébord framför oss & jag fick i mig två mackor & oboy!

Jaja, nu tänker jag slå mig själv med en stekpanna & självdö tillsammans med KEL-FIGO, alltså det är extremt vad han ska vara på mig! Men myyys myyyys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar