torsdag 13 januari 2011

Kollade på Unstoppable igår, innan vi skulle nanna, sjukt bra! Dock låg jag & spände mig hela jävla filmen så mina axlar är helt konstiga idag, haha! Jag gillar fan inte spännande filmer när det är sååååå nära att dom lyckas hela tiden, men inte gör det & filmen fortsätter! Men den var bbbbbbra! Så det gör inget.



Idag, vaknade jag klockan halv nio & tänkte "nä, jag sover till tio" & vem vaknar prick tio utav sig själv? Jo, jag. HAHA! Jag är sjuk på sånt där. Nu på morgonen har jag gjort 50 situps innan frukost & fyyyyyfan vad min mage gråter nu.
Idag har jag faktiskt inga planer tråkigt nog, det blir kanske gymmet senare i eftermiddag, om det finns tider! Så jag tar & gör mig iordning nu, för en promenad. Vädret är ju ganska bra trots allt! & jag behöver röra på mig.
/ Bacon

HAHA, en sak till! Jag sitter & letar filmer, snälla! Jag behöver tips på sjuuukt bra filmer :) Så om det finns någon som orkar kommentera, skriv en bra film!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar