tisdag 25 januari 2011

UUUH.

Jag tänker inte plocka din disk mer, Mikael Johansson, om det ser ut som idag en gång till! UUUUUUUUUUH. För det första sköljer man tallrik, glas m.m. För det andra sköljer man ur/lägger grytor med matrester kvar i BLÖT, så det lossnar.. FÖR TRO MIG. Din diskamskin tar inte bort all fastetsad smuts :p GAAAAH. För det tredje var allt typ indränkt i fett, UUUURRRGGHHH. Det går inte ens bort på mina händer nu.

Men nu har jag i alla fall, städat mini grisens rum, rensat det på alla smutsiga kläder, tagit bort alla glas, tallrikar, cola burkar skräp! & så har jag hjälpt stor grisen med att plocka ur diskmaskinen & plockat i allt äckligt igen!

Låter detta som en bekant dags syssla? JAAA. Hur kan man va så slarviga..

Nu ska jag poppa mer musik & dammsuga -.-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar