lördag 1 januari 2011

Första inlägget 2011

Ja, jag får börja med att välkomna det nya året, nu är det bara ett år kvar tills jorden går under.. Dock är det i December, så vi kanske får leva i nästan två år till i alla fall!

Jag firade in mitt nyår med fina vänner, fina vänner som blir rätt ofina i kanten med en smutta alkohol i kroppen. Det var däremot mycket grupperingar på festen jag var på & såklart dessa småbarn som super sig fulla & tror dom är stora :) Men jag hade skitkul, ända tills Johan Spethz (& många andras) ragg satte sig på min stol & började dricka ur min cider.... När jag gick fram till henne & sa "du dricker ur min cider" fick jag ett puckat "göööör jaaaa" (ni vet så där halv-fjortis drygt puckat) & jag gick bara där ifrån, för jag ville inte knäcka den fina brunkrämsnäsan eller starta bråk på ett kalas jag var inbjuden på, så jag lät det vara :) Men jag var inte den enda som störde ihjäl mig på henne, så det kändes rätt skönt att sitta & beundra puckot när hon skämde ut sig. Men men, nog om det! Vi firade in det nya året utomhus, med massa farligt sprängande raketer, pussar & galet glada människor som gapade GOTT NYTT ÅR!

Det blev även ännu roligare efteråt, när Berra började fira av raketer inne i lokalen så det tjöt o blixtra hejvilt (: HAHAHAHAHA.

Sen var det väl dags att dra sig emot nyare vidder efter ett tag, men folk som inte klarar av att säga vad dom tycker, eller som blir helt jävla dumma i huvet när dom dricker, började bråka & slåss, till & med varandra så vi kom ju inte iväg på ett par timmar eller något. Det går fort när man har roligt ! HAAHAHA.

Nej men jag hade i alla fall en kul kväll, med massa skratt! Vi hamnade visst i stan efter denna fest, virvlade runt & åt på diverse ställen, sen va klockan helt plötsligt halv sex..? HAHA. Härj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar